poniedziałek, 23 grudnia 2013

Niespodzianka na święta :D 
Postanowiłam,że ....odwieszę bloga!. Mam nadzieje,że ktoś jeszcze będzie czytał te moje wypociny. Wiem,ze sobie nagrabiłam,ale mam nadzieje,że się nie obrazicie i będziecie dalej wiernie śledzić losy moich bohaterów.A jak już to od razu mówie,ze teraz w opowiadaniach będzie się dużo działo i na pewno was czymś zaskoczę. Ale proszę czytajcie je jeszcze jeśli będzie dużo osób będą niespodzianki jak wprowadzenie do rozdziału czy cuś.Teraz będzie jeden rozdział ale długaśny obiecuję czasem może zdarzyć,że krótszy no cóż tak bywa.:D Radzę przeczytać ostatni rozdział bo następny czyli 12 będzie w...PONIEDZIAŁEK! :0.Licze,że ktoś będzie czytał :)
A tu nasza troche odmieniona Blanka.Ktoś ją skrzywdził nwm,ale stała się jeszcze niegrzeczniejsza nż była...Jej ostry charakterek sprowadzi na nią wiele kłoptów i nie tylko...Ale bez powodó się taka nie stanie..więc zapraszam do dalszego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz